Вітаємо Вас на сайті навчально-методичного відділу інноваційної діяльності та інтелектуальної власності!
Шановні освітяни!
Пропонуємо вам ознайомитися з матеріалами "Інновації в навчальному процесі" , які стануть у нагоді в процесі організації інноваційної діяльності.
До уваги керівників загальноосвітніх навчальних закладів Кіровоградської області !
У 2017/2018 навчальному році в Україні розпочнеться пілотне впровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти.
Міністерство освіти і науки оголошує відбір шкіл, які візьмуть участь у цьому проекті.
Керівникам (директорам, заступникам директорів), які бажають долучитися до цього проекту, пропонується заповнити заявку на участь, перейшовши за посиланням.
Тренінги з керівниками загальноосвітніх навчальних закладів
під час тематичного вивчення діяльності методичних кабінетів відділів освіти Петрівської та Олександрійської райдержадміністрацій, відділу освіти, молоді та спорту Долинської райдержадміністрації з проблеми«Інноваційний аспект методичної роботи з питань розвитку здібностей і обдарувань учнів»
Під час тематичного вивчення діяльності методичних кабінетів відділів освіти Петрівської та Олександрійської райдержадміністрацій, відділу освіти, молоді та спорту Долинської райдержадміністрації з проблеми«Інноваційний аспект методичної роботи з питань розвитку здібностей і обдарувань учнів» (18, 24, 26 квітня 2017 року) працівниками відділу інноваційної діяльності та інтелектуальної власності були проведені тренінги з керівниками загальноосвітніх навчальних закладів:
- «Використання кейс-технологій у навчальному процесі» (Кирилюк А.П.);
- «Управління інноваційною діяльністю у загальноосвітніх навчальних закладах» (Марченко І.А.).
Під час тренінгу «Використання кейс-технологій у навчальному процесі» заступники директорів з навчально-виховної роботи ознайомилися з кейс-технологією, методичними рекомендаціями щодо її застосування та працювали над формуванням вмінь щодо підготовки і проведення кейс-уроків.
Метою тренінгу «Управління інноваційною діяльністю у загальноосвітніх навчальних закладах» було формування навичок управління інноваційною діяльністю у ЗНЗ.
У ході тренінгу керівники загальноосвітніх навчальних закладів розглянули основні умови інноваційного розвитку навчального закладу, специфіку інноваційної управлінської діяльності, компоненти інноваційної компетентності педагога, показники інноваційності навчального закладу.
Практична частина тренінгу передбачала створення моделі розвитку інноваційного загальноосвітнього навчального закладу.
До уваги директорів, учителів загальноосвітніх навчальних закладів, відповідальних за вибір підручників для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів !
Пропонуємо ознайомитися з
До уваги методистів районних (міських) методичних кабінетів (центрів), керівників загальноосвітніх навчальних закладів Кіровоградської області та всіх педагогічних працівників!
Пропонуємо ознайомитися з
Шановні освітяни!
Запрошуємо Вас долучитися до Google-спільноти "На виклик часу", у якій Ви зможете знайомитися з новітніми тенденціями в українській освіті, сучасними тенденціями у світовому освітньому просторі, а також розміщувати власні матеріали для обговорення з колегами.
До уваги педагогічної громадськості !
ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» у рамках VІІІ Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти – 2017» 18 березня 2017 року проводить науково-практичну конференцію на тему «SТЕM – світ інноваційних можливостей».
На засіданні будуть обговорюватися питання запровадження STEM-освіти в загальноосвітньому навчальному закладі.
Запрошуються до участі у роботі науково-практичної конференції фахівці з інноваційної діяльності та впровадження STEM-освіти в загальноосвітніх навчальних закладах.
Конференція відбудеться 18 березня 2017 року о 10 годині за адресою: м. Київ, вул. Івана Мазепи, 13 (Київський Палац дітей та юнацтва), конференц-зал №1.
Участь у роботі науково-практичної конференції необхідно підтвердити до 15 березня 2017 року за посиланням: https://goo.gl/forms/alqwK6UbLBk7rCe03
STEM (S - science, T - technology – Е-engineering – М-mathematics). Це напрям в освіті, при якому в навчальних програмах посилюється природничонауковий компонент + інноваційні технології. STEM-освіта – це низка чи послідовність курсів або програм навчання, яка готує учнів до успішного працевлаштування, до освіти після школи або для того й іншого, вимагає різних і більш технічно складних навичок, зокрема із застосуванням математичних знань і наукових понять.
Освіта в галузі STEM є основою підготовки співробітників в області високих технологій. Тому багато країн, такі як Австралія, Китай, Великобританія, Ізраїль, Корея, Сінгапур, США проводять державні програми в галузі STEM-освіти.
У STEM-освіті активно розвивається креативний напрямок, що включає творчі та художні дисципліни (промисловий дизайн, архітектура та індустріальна естетика і т.д.). Тому що майбутнє, яке втілює синтез науки і мистецтва, хвилює нас вже зараз. Саме тому вже сьогодні потрібно думати, як виховати кращих представників майбутнього.
Впровадження STEM-освіти змінить економіку нашої країни, зробить її більш інноваційною та конкурентоспроможною. Адже за деякими даними залучення тільки 1% населення до STEM- професій підвищує ВВП країни на $50 млрд. А потреби у STEM-фахівцях зростають у 2 рази швидше, ніж в інших професіях, тому що STEM розвиває здібності до дослідницької, аналітичної роботи, експериментування та критичного мислення.
Обласний науково-практичний семінар з проблеми "Значення інноваційної освітньої діяльності у забезпеченні конкурентоспроможності навчального закладу"
Відповідно до плану роботи КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського» 17 січня 2017 року навчально-методичним відділом інноваційної діяльності та інтелектуальної власності проводився обласний науково-практичний семінар з проблеми «Значення інноваційної освітньої діяльності у забезпеченні конкурентоспроможності навчального закладу» для методистів районних (міських) методичних кабінетів (центрів) органів управління освітою райдержадміністрацій, міських рад, об’єднаних територіальних громад.
Організаторами семінару була окреслена мета заходу: визначення основних напрямків підвищення конкурентоспроможності загальноосвітніх навчальних закладів та шляхи створення позитивного іміджу навчального закладу.
У семінарі взяла участь Гораш Катерина Вікторівна, старший науковий співробітник лабораторії педагогічних інновацій та стратегій розвитку освіти Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук. У своєму виступі Катерина Вікторівна розкрила суть понять «інновація» та «інноваційна діяльність»; представила теоретичне обґрунтування комплексного оцінювання інноваційної діяльності загальноосвітнього навчального закладу; ознайомила з механізмом та інструментарієм оцінювання. Спілкування проводилося в онлайн-режимі.
У ході семінару також були обговорені такі питання:
- Концепція Нової української школи: кроки до її реалізації (Кирилюк А.П., завідувач навчально-методичного відділу інноваційної діяльності та інтелектуальної власності);
- інноваційне перетворення: від звичайної школи до інноваційного закладу (Кирилюк А.П., завідувач навчально-методичного відділу інноваційної діяльності та інтелектуальної власності);
- дистанційне навчання як інноваційна форма підвищення кваліфікації педагогічних працівників (Литвиненко О.В., завідувач навчально-методичного центру дистанційного навчання);
Матеріали виступу Литвиненко О.В. можна переглянути за посиланням.
- інноваційне управління навчальним закладом (Трубіна В.Г., методист обласного навчально-методичного центру освітнього менеджменту та координації діяльності методичних служб);
- інноваційні форми методичної роботи з педагогічними працівниками (Кірішко Л.М., методист обласного навчально-методичного центру освітнього менеджменту та координації діяльності методичних служб).
До уваги педагогічних працівників, які будуть здійснювати експертизу проектів підручників для 9-го класу!
На допомогу експертам, які будуть здійснювати експертизу проектів підручників для 9-го класу у 2017 році, на нашому сайті у розділі "Апробація навчальної літератури" підрозділі "Експертиза проектів підручників для 9-го класу" розміщуються інструктивні матеріали.
Шановні колеги!
Просимо взяти участь у анонімному опитуванні педагогічних працівників, яке проводиться з метою виявлення інноваційного потенціалу закладів освіти Кіровоградської області.
Бажаючі взяти участь у опитуванні можуть перейти за даним посиланням:
До уваги керівників органів управління освітою райдержадміністрацій, міських рад, об'єднаних територіальних громад; методистів районних (міських) методичних кабінетів (центрів); керівників загальноосвітніх навчальних закладів Кіровоградської області !
Пропонуємо ознайомитися з методичними рекомендаціями НА ТЕМУ:
До уваги педагогічної громадськості !
16 вересня 2016 року відбувся обласний науково-методичний Інтернет-семінар для спеціалістів відділів, управлінь освіти, методистів методичних кабінетів (центрів) відділів, управлінь освіти райдержадміністрацій, міських рад, які відповідають за апробацію навчальної літератури з проблеми: "Науково-методичне забезпечення апробації нової навчальної літератури"
з матеріалами семінару можна ознайомитись за посиланням
Пропонуємо всім ознайомитися з матеріалами обласного Інтернет-семінару за даним посиланням: http://vidkoippo.blogspot.com/p/2.html
Наказ МОН від 5.02.2016 №78
Додаток
Наказ МОН від 25.12.2016 №1361
Пропонуємо для ознайомлення:
Відповідно до Положення про конкурсний відбір проектів підручників для учнів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 25 грудня 2015 року № 1361 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 січня 2016 року за № 59/28189, 9,10 та 11 лютого відбудеться ONLINE-інструктаж експертів у регіонах щодо здійснення експертизи проектів підручників для учнів 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів.
Трансляцію здійснює Освітній портал “Педагогічна преса”.
Онлайн-трансляцію заходу забезпечував Освітній портал “Педагогічна преса”.
http://pedpresa.ua/147510-online.html
Пропонуємо ознайомитися з варіантами підручників для учнів 4-х та 7-х класів у Репозитарії навчального контенту на сайті Міністерства освіти і науки України за даним посиланням:
Репозитарій навчального контенту
Пропонуємо ознайомитися з авторськими концепціями підручників за даним посиланням:
http://yakistosviti.com.ua/uk/Avtorski-metodiki
Оновлено карту освітніх інновацій