• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Каталог статей

Федірко Жанна Володимирівна

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ГЕОГРАФІЇ ДО ЗДІЙСНЕННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
РЕЗУЛЬТАТИ АПРОБАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ЗА 2010/2011 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ АПРОБАЦІЇ ШКІЛЬНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
УДОСКОНАЛЕННЯ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ ЯК НАПРЯМОК ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ГЕОГРАФІЇ
ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
В ОПОРНОМУ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНИЦЬКА РОБОТА З УЧНЯМИ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ, ЯК НАПРЯМОК ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ГЕОГРАФІЇ
МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
ПРОБЛЕМИ ЯКІСНОГО ПІДРУЧНИКА
ВИКОРИСТАННЯ ІДЕЙ, ДОСВІДУ В.О. СУХОМЛИНСЬКОГО В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ГЕОГРАФІЇ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ ДО РОЗВИТКУ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ
ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ ДО ЗДІЙСНЕННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
НАВЧАННЯ ВЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ В СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ЗА ПРОГРАМОЮ ПІДГОТОВКИ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Шаповалова Тетяна Анатоліївна

ІННОВАЦІЙНІ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ З ПЕДАГОГІЧНИМИ ПРАЦІВНИКАМИ

Марченко Ірина Анатоліївна

Проблема розвитку здібностей і обдарувань учнів у педагогічній діяльності Івана Гуровича Ткаченка

Розвиток ключових компетентностей вчителя початкових класів у процесі апробації навчальної літератури

Етапи впровадження інноваційних освітніх технологій у загальноосвітніх навчальних закладах

Основні вимоги до професійної компетентності вчителів початкових класів у педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського

Інноваційний аспект організаційно-методичного супроводу роботи з розвитку здібностей і обдарувань учнів

Розвиток комунікативної компетентності вчителя початкових класів засобами методичної роботи у післядипломній освіті

Самоосвіта педагога як складова моделі розвитку ключових компетентностей учителів початкових класів у післядипломній освіті

Яковова Ганна Ярославівна

Розвиток професійної компетентності вчителів у процесі апробації шкільної навчальної літератури

Кiлькiсть переглядiв: 123