Контакти:
25015 Україна,
м. Кропивницький,
вул. Полтавська, 79,
Кабінет № 35
Тел.: (0522) 36-10-32 Факс: (0522) 32-24-78
e-mail: koippo2@ukr.net
Кирилюк Анжела Петрівна завідувач відділу Коло наукових інтересів: впровадження інноваційних підходів і технологій в науково-методичне забезпечення та навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів; організація дослідно-експериментальної роботи; формування готовності педагога до впровадження інновацій в умовах реформування освіти. Основні друковані праці: | |
Марченко Ірина Анатоліївна методист відділу здобувач кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти комунального закладу "Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського" (спеціальність13.00.04). Коло наукових інтересів: розвиток ключових компетентностей учителів початкових класів у післядипломній освіті, роль ключових компетентностей учителів початкових класів у роботі з обдарованими учнями, організаційно-методичне забезпечення роботи з розвитку здібностей і обдарувань учнів у загальноосвітньому навчальному закладі, науково-методичне забезпечення підготовки вчителя до роботи з обдарованими учнями у післядипломній освіті, організаційно-методичне забезпечення інноваційної та дослідно-експериментальної діяльності у загальноосвітніх навчальних закладах. Основні друковані праці: Розвиток здібностей і обдарувань ліцеїстів: науково-методичний аспект. З досвіду роботи ліцею інформаційних технологій Олександрійської міської ради Кіровоградської області. (2010); Особливості підготовки вчителів до викладання християнської етики та основ православної культури (2008); Трансформація ідей В.О. Сухомлинського про професійну майстерність учителя як чинник розвитку здібностей учнів (2008); Творча група педагогічних працівників у системі методичного супроводу роботи з обдарованими учнями (2008); Організація роботи з обдарованими учнями у загальноосвітніх навчальних закладах: методичний аспект. (з досвіду роботи загальноосвітніх навчальних закладів області) (2009); Проблема розвитку здібностей і обдарувань учнів у педагогічній діяльності Івана Гуровича Ткаченка. (2009); Розвиток ключових компетентностей учителя початкових класів у процесі апробації навчальної літератури. (2009); Оптимізація ключових компетентностей учителів початкових класів у процесі апробації навчальної літератури. (2010); Розвиток ключових компетентностей учителів початкових класів засобами методичної роботи (2010); Самоосвіта педагога як складова моделі розвитку ключових компетентностей учителів початкових класів у післядипломній освіті (2011); Етапи впровадження інноваційних технологій в загальноосвітніх навчальних закладах (2011); Умови здійснення інноваційної діяльності в освітньому просторі Кіровоградщини (2012); Дослідно-експериментальна діяльність у загальноосвітньому навчальному закладі: організаційно-методичний аспект (2012); Розвиток комунікативної компетентності вчителя початкових класів засобами методичної роботи у післядипломній освіті (2013); Основні вимоги до професійної компетентності вчителів початкових класів у педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського (2013); Інноваційний аспект організаційно-методичного супроводу роботи з розвитку здібностей і обдарувань учнів (2013); Вплив здоров’язберігаючих технологій на розвиток життєвих компетентностей учнів (2014); Розвиток інноваційної компетентності вчителів засобами науково-методичної роботи (2015); Удосконалення системи роботи з розвитку здібностей і обдарувань учнів як напрямок інноваційної діяльності навчального закладу (2015); Системний підхід до управління інноваційною освітньою діяльністю у загальноосвітніх навчальних закладах (2016). | |
Яковова Ганна Ярославівна методист відділу Коло наукових інтересів: поширення педагогічного досвіду з питань інноваційної освітньої діяльності; інноваційна освітня діяльність загальноосвітніх навчальних закладів; керівництво та організаційно-методичне забезпечення процесу апробації шкільної навчальної літератури; сприяння впровадженню інноваційних педагогічних технологій у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів. Основні друковані праці: Виховання моральних якостей і почуттів школярів у світлі ідей В.О. Сухомлинського (2013 р.); Особливості впровадження педагогічної технології "Ситуація успіху" у навчально-виховний процес (2014); Процес апробації як повноцінна інтегрована частина оцінювання навчальної літератури в системі загальної середньої освіти (2014); Розвиток професійної компетентності вчителів у процесі апробації шкільної навчальної літератури (2015); Роль районних опорних закладів освіти у здійсненні апробації навчальної літератури (2016). |